User Review
Cuprins
Tiuri de Agentie matrimoniala
Agentiile de matrimoniale spun ca găsirea unei potriviri este mai ușoară decât găsirea unui loc de parcare, in zilele noastre. Agentiile matrimoniale sunt de mai multe tipuri:
Față în față:
Bărbații și femeile vin în persoană și solicită un partener care să îi ajute să găsească un potențial partener.
Agenție de întâlnire pe internet:
site web în care oamenii se înregistrează, își postează profilurile și contactează alți membri care s-au înscris cu agenția.
Întâlnirea rapidă:
un grup de oameni rotesc parteneri și își descriu personalitatea și dorințele într-un termen stabilit.
Agenția de căsătorie internațională bazată pe compensații:
O agenție care introduce bărbații din țările dezvoltate la o potențială mireasă pentru comenzi prin poștă, dar majoritatea femeilor sunt plătite de fapt pentru a fi pe site și plătite pentru a interacționa cu bărbații.
Agenție de căsătorie internațională neincentivată:
O agenție care introduce bărbați din țările dezvoltate la o potențială mireasă prin poștă, unde femeile nu sunt plătite pentru a fi pe site și sunt plătite pentru a interacționa cu bărbații. Există o creștere a întreprinderilor care îi învață pe bărbați cum pot întâlni ei înșiși femeile fără utilizarea unei agenții de întâlniri.
Istoricul agentiilor matrimoniale și tendințe
Agențiile de căsătorie din secolele 18 și 19 – Agențiile de căsătorie conduse de clerici au fost introduse în Anglia și Țara Galilor la sfârșitul secolului 18, ceea ce a determinat amuzament considerabil din partea comentatorilor sociali ai vremii.
În 1799, o „publicație provincială spune că se propune să se înființeze un PLAN MATRIMONIAL în fiecare județ, oraș sau oraș, în Anglia sau Țara Galilor. (…) Sistemul acestui curios, și ar trebui să pară de fapt un plan – în măsura în care putem învăța – este următoarea: – Fiecare persoană, indiferent de sex, care dorește să încheie un tratat de căsătorie, trebuie să subscrie mai întâi o anumită sumă. Toate doamnele și domnișoarele să se descrie, prin nume reale sau fictive , după cum pot alege “.
Bărbații și femeile s-ar clasifica în trei clase și, în general, ar spune câți bani au câștigat sau ar fi dați ca zestre. O intrare tipică ar citi:
Clasa a II-a, nr.2. – Un domn, de 40 de ani, puțin corpulent, mai degrabă de un ten maro închis, poartă perucă, are un loc în Vamă și o mică moșie în Suffolk, cu 750 de metri. în fonduri; destul de bine temperat și uneori foarte plin de viață; religie – a taților săi.
Până în 1825, o agenție din Bishopsgate, Londra, a deschis trei zile pe săptămână pentru publicul în căutarea unui partener care să se descrie și să se aboneze la lista corespunzătoare. Cu toate acestea, până atunci atât doamnele, cât și domnii au fost nevoiți să se clasifice în 5 clase diferite.
De la al doilea război mondial
Această secțiune se poate îndepărta de la subiectul articolului în subiectul unui alt articol, datarea prin Internet. Vă rugăm să ajutați la îmbunătățirea acestei secțiuni sau să discutați această problemă pe pagina de discuții.
Deși majoritatea oamenilor își întâlnesc datele la organizațiile sociale, în viața lor de zi cu zi sau sunt introduse prin prieteni sau rude, agențiile comerciale de întâlniri au apărut puternic, dar discret, în lumea occidentală după cel de-al doilea război mondial, care se ocupă mai ales de 25–44. grupă de vârstă. Anunțurile personale din ziare și reviste au devenit, de asemenea, comune.
Încă de la apariția internetului, găsirea de parteneri și curte au cunoscut schimbări datorate serviciilor de întâlniri online și serviciilor de întâlniri mobile. Tehnologiile de telecomunicații și computere s-au dezvoltat rapid începând cu 1995, permițând daterelor utilizarea telefoanelor casnice cu roboturi telefonice – telefoane mobile – și sisteme bazate pe web pentru a găsi parteneri potențiali. „Datele prealabile” pot avea loc prin telefon sau online, prin mesagerie instant, e-mail sau chiar comunicare video.
Multe persoane singure caută dragoste pe internet, iar cercetările din Regatul Unit sugerează că din 2004 existau în jur de 150 de agenții în țara respectivă, unde piața crește aparent cu aproximativ 20 la sută pe an.
Cercetătorii academici consideră că este imposibil să găsească cifre precise cu privire la statisticile cruciale, cum ar fi raportul dintre datatori activi și numărul mare de membri inactivi (pe care o agenție le va revendica în mod greșit ca potențiali parteneri, lăsându-i „pe cărți” mult timp după ce au stânga) și raportul general dintre bărbați și femei din calitatea de membru al unei agenții.
Cercetările academice efectuate pe agențiile tradiționale pre-Internet sugerează că majoritatea acestor agenții aveau mult mai mulți bărbați decât femei în apartenența lor. Datorită raportului dintre femeile singure disponibile care sunt părtinitoare față de bărbați din lumea occidentală, multe agenții de matrimoniale și căsătorie au început pentru a oferi servicii peste hotare.
În mod tradițional, în multe societăți (inclusiv în societățile occidentale), bărbații trebuiau să îndeplinească rolul urmăritorului. Cu toate acestea, anonimatul internetului (precum și alți factori) le-a permis femeilor să-și asume acest rol online.
Tendința de creare a unei conexiuni online continuă să crească, întrucât procentul de single-uri din America de Nord care au încercat întâlniri pe Internet a crescut de la două procente în 1999 la peste zece la sută astăzi (de la Canadian Business, februarie 2002). Mai mult de jumătate din consumatorii online (53%) cunoasc pe cineva care a început o prietenie sau o relație online și trei sferturi din consumatorii online de 18 până la 24 de ani (74%) spun că o fac.
Există, de asemenea, unele dovezi academice conform cărora grupa de vârstă 18-25 de ani a preluat în mod semnificativ întâlnirea online sau videochat.
Referințe
„New Matrimonial Plan”, Spiritul revistelor publice pentru 1799: fiind o selecție imparțială a celor mai rafinate eseuri și Jeux d’Esprits, în special proză, care apar în ziare și alte publicații, ed. Stephen Jones, (Londra: 1805) p. 329-31. Preluat pe 06-06-2008
„Un nou plan matrimonial”, Cartea de zi cu zi și cartea de masă; sau, Calendar etern de distracții populare, sport, petreceri, ceremonii, maniere, obiceiuri și evenimente, fiecare din cele trei sute și șaizeci și cinci de zile, în vremurile trecute și actuale; Formarea unei istorii complete a anului, a lunilor și a anotimpurilor și o cheie permanentă a almanahului, inclusiv conturile meteorologice, reguli de sănătate și conduită, anecdote remarcabile și importante, fapte și notificări, în cronologie, antichități, topografie, biografie, Istorie naturală, artă, știință și literatură generală; Derivat din cele mai autentice surse și comunicare originală de valoare, cu elucidări poetice, pentru utilizare zilnică și diversiune. Vol. III., Ed. William Hone, (Londra: 1838) p. 22-23. Preluat pe 06-06-2008
„Publicări ale FBI pentru a fi atenți la escrocherii romance online”. FBI. Preluat pe 9 mai 2018.
You must be logged in to post a comment.