Regal Ballroom vă pune la dispoziție patru saloane spațioase, cu dotări de ultimă generație, precum și o echipă de profesioniști creativi și flexibili! Aceștia vor sta cu plăcere la dispoziția Dumneavoastră pentru a vă asigura atât confortul și relaxarea cât și rețeta unui eveniment de neuitat.
Regal Ballroom va fi o gazdă de referință în industria ospitalității, ce va pune la dispoziția Dumneavoastră facilitățile, logistica și toate dotările necesare pentru organizarea de evenimente în condiții de confort maxim și ambianță deosebită.
Salonul Rubin
Ambianța este una deosebită reușind să îmbine perfect finisajele moderne ale salonului care poate găzdui de la 170 la 660 de invitați. Șemineul cu un design unic va fi o adevărată atracție pentru invitații dumneavoastră.
Abordarea neoromantică conferă acel aer de poveste absolut necesar în cadrul unui eveniment cum este nunta.
Salonul Cristal
Am colaborat cu experți în amenajări interioare pentru a atinge perfecțiunea, pentru ca cel mai important eveniment din viața dumneavoastră să devină cea mai frumoasă amintire.
Salon Cristal poate găzdui de la 80 la 130 invitați, aici vă puteți bucura de un ring de dans generos pentru a profita la maxim de buna dispoziție.
Salonul Safir
Salon Safir vă primește într-o liniște reconfortantă și o atmosferă de poveste. Paleta de culori aleasă de noi va da o notă elegantă evenimentului dumneavoastră. Luminile sunt alese cu grijă pentru o ambianță perfectă. Capacitatea salonului este de minim 80 și maxim 130 locuri.
Salonul Ametist
Micuț și cochet, salonul Ametist poate găzdui de la 25 până la 50 de persoane, fiind locul ideal pentru organizare evenimente de mică anvergură: zile de naștere, zile onomastice, botezuri, cununii și în special petreceri pentru copii.
Diamond Garden
Evenimentul tău va fi înconjurat de frumusețea și relaxarea grădinii de vară, iar calitatea și confortul scaunelor chiavari, a drapajelor și a candelabrelor folosite, sunt atu-ul pentru o petrecere cu clasă!!
Cu o capacitate de 90-150 persoane Pavilionul de Vară-Cort este potrivit pentru organizare nunți, botezuri, cocktail sau aniversări!